close

 做文職工作的我,一星期五天都「安坐」在中央冷氣的辦公室裡,皮膚都開始變得差了。
(其實也因為年紀增長喇 : D )

亦因為咁,我有我的Office美肌三寶!!
合符經濟原則的 -*V*-

 office3!

 Dot LineDot Line

1: 臉部保濕噴霧

長期在冷氣地方,面上的水份很容易被抽乾,混合性肌膚的我就會很容易出油。
所以我會放大大枝的臉部保濕噴霧在
Office!
我用緊既係Evian Facial Spray ! 我是忠實Fans!! 這枝由我中五畢業後到現在都一直有用它
!!
300 ml
只需HK$52 , 足夠用三至四個月架! (每天噴上2-3
)
每當出油時,或者要補妝時,我就會噴一噴架喇! 絕對能夠即時為肌膚保濕、趕走表面的面油
!
office3
其實我有一枝在家,每朝化妝後都會噴一噴用來定妝
*
15秒左右,就用紙巾輕輕印走餘下的水份
~
千祈唔好等佢自然乾哂,因為會反效果地缺水!

 Dot LineDot Line

2: Hand Cream

除左塊面會乾之外,其實雙手都會好乾,加上我都常常洗手,所以更乾。
(有時摸完d文件, 我都會洗下手 .. 因為試過摸完d文件又掂左落塊面,就敏感喇
)
所以夏天,我都會放一枝Hand Cream
Office~~
不過就無固定一個牌子喇 .. 好多時都係人地送贈啦 (謝謝
)
試過最好用既係Kiehl’s Ultimate Strength Hand Salve, 今個冬天都係靠它
!!

HAND2
但今次想講下
SKINFOOD x Eva Armisen “Super Nut Hand Cream” !
(我覺得佢個包裝很好可愛 )

我淨係用過SKINFOODBB CreamMasks, Hand Cream真係從來無諗過試
..
但呢個係我今年收到既其中一份生日禮物! 我無太大期望佢好用
!

HAND1
點知... 以為佢會痴笠笠,但佢好清爽
!
只要搽混左,其實已經無痴住痴住既感覺
^^
可以繼續工作、唔係整到成隻mouse都係
hand cream!!
(Before/After
的相片是想告訴大家,塗後真的沒有反光面,絕對唔痴手
!!)

味道係果仁既味道,,其實無咩太大既味啊,對於鼻敏感既我係一讚
!!
不過,滋潤度稍為低,所以個人認為只適合春夏天使用*

 Dot LineDot Line

3: 口服美肌產品

一直覺得口服美肌產品是應該最少25歲後先好試 ..
但大約三個月前被朋友燒著了,所以買左黎試 - C骨膠原蛋白口服啫喱(粉紅色果隻
)
每盒7, 一日食一條
!
熱情果味,其實初初食,覺得有少少苦味架!
不過係接受到既苦味*但其實食落都幾好味 haha
有嗜好零食習慣的我,最近就當左佢係零食喇
!

JELLY1

頭七天,果效係最明顯。(同佢標榜既1星期潤肌係符合
!!)
皮膚真係比之前水水、同有彈性。
保濕功效絕對值得一讚
!
我鼻位因為內乾外油,間唔中就會有少少乾到脫皮的情況。
但食左三個月,呢個情況真係好似無出現過。
食左佢,我做少左面膜
~
不過,其實食得愈長時間,佢既效果係停留得慢左。
如果大家需要急住變靚靚肌膚(例如: 仲有一個月就做姊妹~可以食佢急救
!!)
最重要佢價錢係物有所值
!!
萬寧常常做特價,一盒HK$69.9,買兩盒有8折,計返大慨HK$8.5一日。

Dot Line Dot Line


今次多左少少字.. 多謝妳睇到呢度!!
大家也可以和我分享妳們的Office寶物喔 *v*

 Dot LineDot Line

聯絡Email: katy.minus@gmail.com 
  

arrow
arrow

    katy.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()