由上個夏天開始先正式認識VICHY這品牌,因為朋友介紹我用佢隻綠色系列既Face Lotion (夏季夠控油!!) .. 今個春天有機會一試它【溫泉礦物保濕Spa睡眠面膜】 :)

溫泉水具備神奇的治療皮膚功效,呢款Spa Sleeping Mask 賣點係24小時持續保濕~敏感肌都適用~~

 

line  

用法好簡單 ! 夜晚洗完面 (我會沖涼時洗埋架~~) 、爽膚、搽埋Gel Cream ~ 等佢吸收好之後,就搽適量既Spa Sleeping Mask,
避開眼周~由內至外,上至下輕輕推開~~ 再輕輕按摩太陽穴同眉心~

        vichy    

其實剛剛搽上的五分鐘會有一種微熱的感覺! 是溫泉水啊!

 

*Sleeping Mask通常都有點痴住痴住既感覺,今次呢隻都有少少~ 所以我建議如果唔鐘意太痴住既感覺,就搽薄少少,尤其是近頭髮的額琪~ 反而我會搽厚D係鼻既位置~ 因為我的鼻子是外油內乾的肌膚~

 

line  

 

 

我連續三晚都有敷過夜 : ) 咁岩第2日晚上左邊面突然敏感,紅了一點,好似被蚊咬~ (*1) 其實最近轉天氣,又濕,我臉和頸也不斷出現短暫式的敏感 :’( 常常令我極之擔心啊! 最後,我照搽了Spa Sleeping Mask 在敏感的位置~~ 看看第二天的狀況吧!! (*2)

 

vichy1  

 

*1) 第二天晚上,敏感的位置紅了一點
*2) 第二天試用起床的早上,本來像被蚊咬~ 突出的肌膚已經撫平

 

*3) 第三天試用起床的早上,敏感全消,這是上了底妝的肌膚~ 水水的~

 

line  

 

 

其實連續用了三天,當然沒有即時超水潤啦~

 

但係明顯地係有保濕舒緩敏感的果效

 

驚喜是 *V* -- 鼻子的出油情況都有少少改善!!

 

因為平時唔夠水加上轉天氣,鼻子出油十分嚴重.. 個妝keep得唔好~

 

但呢兩日係keep耐左架~~ 因為油真係少左d ~~

 

line  

 

 

本人極度認為保濕對任何肌膚都係最重要的補養啊!

 

所以今次呢個Spa Sleeping Mask 還是會推介啊~

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    vichy spa sleepingmask
    全站熱搜

    katy.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()